torsdag 20 december 2007

Förkyld

Julklappsleken var lyckad. Mollan fick bara en julklapp, men var lika glad för det. Jag fick själv fyra st. =) Jag fick en kökshandduk, en julgrans kula, en parfym och en spray-vattenflaska.
Vattenflaskan blev jag extra glad för, eftersom den hade jag störst behov av! =) Tack frida! ;-)

På lördagen var det först skridsko, med lillebror, mamma och Anders. AVslutning!
Och tomten kom med julklappar till barnen. FIck dock väldigt ont i fötterna!

Sedan bar det av till simskolan, även där var det avslutning. Barnen fick lov att ta simmärke, så det gjorde Rasmus. Gul baddare och Blå baddare. Lille livet, jag bara kasta ut han i bassängen, och han flöt på magen i 5 sekunder, bubbla under vattnet 5 ggr och doppa huvudet 5 ggr. Han blev lite sur på mig, men vi kom fram till att det var det värt, då han stolt fick visa upp sina märken för morfar.

På kvällen var det inflyttnings fest, men åkte hem rätt tidigt, var trött och seg.
Söndagen var ganska lugn, hem till farmor och farfar en runda. Sedan var det mys! ;-)

Och på måndagen slog förkylningen på. Igen! Jag har varit sjuk, sjuk,sjuk det senaste året.
Trist, men jag reder mig.

Nu e det snart jul, och jag har inte handlat en enda julklapp!! =( Men imorgon ska jag ta med mig min äldsta bror och shoppa loss. Ska väl hela malmö också göra, så vi får se hur det går.

Jul är en hektsikt period!
22:a , hem till pappa för att fira jul.
23:e hem till mamma för att fira jul med Birgit och Bertil
24: e först hem till farmor och farfar på jullunch, sedan hem till Eva och Rolf för att fira jul med mamma, anders, Rasmus och Marcus.

Sedan har man semester i mellan dagarna. Det behöver jag!! =)

Tror Ni att jag får många julklappar av Tomten? Har jag varit snäll i år?

;-)

Inga kommentarer: