tisdag 4 december 2007

Herr ågren

Jajemän, då tittade ångesten fram i alla fall...
Trodde att efter fredagens personal fest att jag inte hade gjort något att skämmas för. Men ack så fel jag hade!!
När man kom till jobb på måndagen, berättade både den ene och den trejde vad jag hade haft för mig. Men det bjuder jag på!! haha!! =) Det är nog inte meningen att jag ska dricka sprit. Haha!!

Vi hade i alla fall personalfest i fredags, på Kockska. Jätte trevligt, god mat ( fast jag missa både varmrätt och efterrätt och hade bara sill i magen + sprit). Kvällen började lugn, men med min vanliga tur, hamna jag bredvid en som skulle hålla sig nykter hela kvällen. Och vem fick inte hans drink biljetter, hans snapps och hans öl? Jo det fick ju jag. Och sill och sprit är ingen bra blandning!! =/

---------------

Vill även stolt berätta att jag, med hjälp av viktväktarnas points, haha, gått ner 2 kg på en vecka!! Och för att fira detta, följde jag med mamma på träningen. Puuuuh vad det var jobbigt!! Jag kämpade som en gnu, och var så trött så trött när jag kom hem till mamma igen.

Mös lite med lillebror, för att sedan somna gott i gästsängen! ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

just mai kind of girl ;))))