onsdag 20 februari 2008

Like music to my ears...

Alla hjärtans dag var inte så hemskt som jag var rädd för.
Det blev middag och kladdkaka, och massor av närhet!

Fredagen gick undan, jobb och ett besök hos optikern.
Sedan hem, laga middag, för att sedan somna.

Lördagen var en hel dag med F. Sushi, mc donalds, melodifestval och film. Mår så bra i din närhet!
Söndagen var det tvätt och BIO! Ps I love You!! Verkligen en film i min smak, vet dock inte om mitt sällskap uppskatta den lika mycket som jag, men bra var den!

Och så var det måndag igen.
Mycket på jobb, en sväng hem till farmor, en biltur med lillebror Marcus.

0515 ringde min underbara väckarklocka!! Kundbesök på DHL. Träffa Frank, Espen och Lennart för första gången. Halv sju gick man in på pressbyrån för att handla lite frukost.
Måste verkligen påpeka vilken trevlig personal där var! Så tidigt på morgonen och han sken som en solstråle!! Tänk om man hade varit så själv!

Nr 47, vart e nummer 47...... Där!!!
Skönt, jag försov mig inte, ( F väckte mig ;-) kom till tåget i tid, rätt tåg! MEN så klart fel plats!!
Det var bara till att flytta! Och så klart, när jag ville sova hamna man framför två barn, som pratade bajs i 3.20 timmar!! Skratta eller gråta?!!??

Väl framme gick allt som planerat! Mötet gick bra.
För att sedan sätta sig på tåget hem! Kändes som huvudet skulle sprängas!
Framme på stationen vänta F, UNDERBART!!!

2 alvedon Natti Natti!

Huvudet värker fortfarande, vet ej vad man ska göra till mat!!

Inga kommentarer: