fredag 29 februari 2008

Tandborstar!!

Herregud vad de gör olika tandborstar. Det finns Small, Medium och Large. Vissa luktar mint, vissa vibrerar. Tandborstar som knakar när du borstar för hårt, vissa med tungskrapa!! En hel vägg med tanborstar!! Men jag fick en rosa, och Fredrik fick en blågrön!!

Det kvittar ju egentligen vad man har för tandborste, men det var känslan av att sätta en tandborste hemma hos F och slippa ta med den hem. Och att få se hans tandborste hos mig var morgon och kväll.

Morgonen började på bästa möjliga sätt. Fick pussa lite på F, och det är ju aldrig fel. Men det var inte det som gjorde min morgon så bra. Utan det var S fina ord om min viktnedgång. Som jag har kämpat, ätit var tredje timma och tränat 5 ggr i veckan. Det var bara så kul att få höra det och inte bara, äter du nu igen!!! Tack

Det sporra mig lite att fortsätta!! Men idag e det helg, och då får man äta lite gott!

Veckan har varit bra, tycker jag. Ett besök hemma hos Caroline, som blivit kattägare. Jobbigt att vara allergisk, när en supersöt katt gör allt för jag ska leka med den =/

Det är helg. Och det är himla skönt!! Körde Anita till tåget, och sitter hemma hos farmor och farfar. God mat, och Lets Dance. Förhoppningsvis kommer Fredrik efter matchen!!

Imorgon ska jag cykla en runda, hade jag tänkt, kompensera att jag inte ska på spinning. Simma med min underbara super gulliga älskling till Lillebror!! Sedan träffa Härliga F!!

Inga kommentarer: