fredag 28 mars 2008

Herregud, vilken underbar dag! Eller inte...
Börja med att man koka över gröten imorse, så man fick skura mikron på morgonen, halv sju. SÅ där lagom kul!!

Väl på jobb, sket sig det mesta! Det var inte många kunder som var nöjda med mig, men jag har full förståelse för dem. Men där var en som sa; Jag uppskattar dig! Och ditt jobb!! Och det värmde.

Usch där var så mycket som gick fel idag, så jag vet inte ens var jag ska börja. Men kvällen slutade väldigt bra!! Jag och Fredrik lagade hemlagad pizza, och pizza sallad. Ett glas vin och väldigt fint sällskap.

Hur lyckligt lottad är inte jag, som har en sån himla fin pojkvän, som kramar och pussar och bara ler åt en. Precis som bara han kan!!! Inte en enda stund då jag är sur eller ledsen. Jag bara skrattar och ler hela hela tiden! ååå det pirrar i hela magen, bara tanken på Fredrik!!!! =)

Med dessa tankar, ska jag gå o krama om honom, och somna!! Natti!!

Inga kommentarer: