måndag 3 mars 2008

Dammsugare UTAN påse

Nästa dammsugare jag tänker köpa får bli en utan påse.
Skrev noga upp vad för dammsugare jag har, gick till affären. Och där stod man. I så sådär 15 min kanske. Där fanns så många olika varianter. Men inget som passa till just min. Men efter många om och men, hitta jag den mitt framför näsan på mig!! Nu ska det dammsugas, tänkte ja.

Väl hemma, bytte jag påse, men fanskapet fungerade inte i alla fall. Ytterligare ett tecken på att jag verkligen inte har tålamod. In med skiten i skåpet!! Tills Fredrik kom och fixa det till mig. =)

Men jag vill fortfarande ha en dammsugare utan påse!

I lördags bowla jag! Ja inte ensam, Fredrik var med. Så roligt det var!!!
Fredrik sa ju att han var då inte bra på att bowla, bla bla bla. Men så klart var han hur duktig som helst. Hann hem i tid till Melodifestivalen! För att sedan somna hur gott som helst i Fredriks säng!!

Inga kommentarer: