tisdag 30 mars 2010

Seg dator, seg i huvudet..

Då ska vi se vad jag har hunnit med sedan jag blogga sist.
Jag har varit hos ytterligare en läkare, som förhoppningsvis kommer hjälpa mig ur mina magsmärtor. Och som inte bara säger att det är stress. Hoppas på detta. Igår var jag så less på det, så jag bara ville lämna in handduken. Jag kände mig inte alls på topp, och kämpa på hela dagen med kraftiga matsmärtor. Illamående. Ingen hunger what so ever. Har fått nya piller, så ja jag hoppas på detta nu.

Hjärtat mitt har fyllt år, och det firades massor i Lördags. Stort kalas i lokalen ( eftersom vår lägenhet ej rymmer 18 personer ) Maten var lyckad, både huvudrätt och efterrätt. Det släktes ner vid halv nio snåret, och vi satt och mös med ljus. Han fick mycket fint.

Resa är bokad, Gran Canaria v24- ska bli underbart. All inclusive. Åker med mamma, anders och Rasmus. Och Fredde så klart. Fick tillbaka på skatten, så resan är så gott som redan betald.

Husletandet fortlöper - inte jätte många objekt till salu just nu. Men ner till Vellinge ska vi. Jag längtar tills vi köpt vårt hus.

Nu ska jag snart se " The Mentalist "
Snart är det påsk, och allt vad det innebär. Är bortbjuden hela helgen. Och på Lördag ska jag skaka rumpa. Det var då inte igår!!!

10 kommentarer:

Mad sa...

De va fanimej på tiden;)

Mad sa...

De va fanimej på tiden;)

Mad sa...

De va fanimej på tiden;)

Mad sa...

De va fanimej på tiden;)

Mad sa...

De va fanimej på tiden;)

Mad sa...

De va fanimej på tiden;)

Mad sa...

De va fanimej på tiden;)

Mad sa...

De va fanimej på tiden;)

Mad sa...

De va fanimej på tiden;)

Mollan sa...

Ja fy fan vad vi ska skaka rumpa på lördag!!!!:)