lördag 3 april 2010

Ja då..

20.30 lämnade jag hemmet. 21.44 är jag hemma igen. Tror Ni jag gillar min mage? Bölig är jag också. Jag gjorde ett tappert försök, men det sket sig. Nu sitter jag här igen med ordentliga kramper. Önskar så det kunde gå över.

Igår var vi på kalas. Min kusin blev 7 år gammal. Det lektes. Vi åt god mat. Magnus satte i halsen, och jag blev skit skraj. Men det ordna till sig. Tack vare Christel och Rogers lugn. Och vid 23,00 fick jag ett sms. Ett sms som gjorde en stolt. Glad. Tårögd av lycka. Coolt!

Imorgon, och då ska jag må bra, ska vi till farmor och farfar, på måndag ska vi till Fredriks föräldrar. Och på Tisdag är jag ledig. Onsdag likaså. Torsdag med. Ja hela veckan är jag ledig.
Ska hinna med mycket har jag tänkt, men framför allt sova. Ställa klockan på sju. för att sedan bara kunna stänga av den, och somna om. Det ni.

Jag har planerat in träff med Madde, eventuellt med Carro, eventuellt med Sara. Det ska kollas hus. Jag ska träffa Lojse. Och jag har planerat att kolla på bröllopsklänningar för inspiration.
Göra vid naglarna ska jag. In till jobb ska jag med. Ja för möte. Ett möte jag inte vill missa.

1 kommentar:

Mad sa...

Usch. Hoppas dem gör en ordentlig utredning på din mage nu! =) Vi ser fram emot imorgon. MEN Wincent är fanimej sjuk igen. Kräk och diarre..Så vi kanske får skjuta på det=(