tisdag 29 januari 2008

Helgen

Gick snabbt, men fick mycket gjort.
I fredags var jag hemma hos mamma och åt middag och såg lets dance, för att åka hem i tid och sova! Efter en hel arbetsvecka, är jag knappt människa vid 10 snåret.

Lördagen började hos optikern, då jag så fint fick erkänna att jag tappat min lins. Hon beställde en ny, och så fick jag gå hem igen.

Simmningen gick bra, han brukade allvar, och tramsa inte som förra gången. Efter det en snabb tur i solariet. Härligt med ljus!! ;-). Kaffe hos mamma, hämta upp Frida, åka och handla på Ica MAxi, hem och göra mat, för att sedan göra sig i ordning och ta fram bag in boxen!! =)

Efter den del vin och dooley begav vi oss ner till stan, en tur in på chili, sedan vidare in på Etage.
Jag hade verkligen toppen kul, tills jag inte hittade Frida. Och hon hittade inte mig!! Så till slut ringde jag henne, och då satt hon i en taxi hem. =( Som tur var kom F, och höll mig sällskap, men vi bestämde oss för att åka hem till honom!!

Söndagen mådde man bajs, och startade dagen med burgerking!!! Väldigt väldigt gott!!
Satt i soffan och mös med Fs tröja hela kvällen, men han kom till slut och höll om mig!!

Dina kramar är guld värda!! ;-)

Måndagen var som alla andra måndagar, kaotisk!!
Hämtade upp Caroline på värnhem, begav oss till Burlövs badet och simmade i hela 45 min! Jag var som gummi i hela kroppen!! Herregud vad dåligt tränad jag är!! Mådde riktigt kass när jag skulle klä på mig!!

Drog med mig Caroline in på COOP. Handla massa grönt, som kassa biträdet så fint påpekade till oss båda; " Ni ska visst bara vara nyttiga" !!

Hem, laga mat, diskade lite, lagade kaffe, men somna ganska tidigt! Men jag saknade DIG!

Inga kommentarer: