tisdag 1 januari 2008

Oj

Då har man halkat efter med uppdatering.... igen
Ja vad har hänt sedan sist, jo jag har firat jul med nära och kära. Julen var mysig men ganska hektisk då man for runt till den ena och den andre.

Blev jätteglad för alla mina juklappar, fick bla en kamera, en klocka, presentkort, smycken och mycket annat.

Tog mig ledigt 27-28 och det var så härligt, bidde 11 dagar ledigt. Men herregud här sitter man och imorgon börjar jag jobba igen. Det gick undan.

Sedan var det nyårsafton. Började dagen med att följa med F för att handla skjorta, men han hittade ju ingen som var bra nog ;-) Men ett par svarta strumpor blev det!
Tänkte handla en ny blåsa till kvällen, men hittade inget som var fint nog eller billigt nog :P

Iväg till nagelbyggaren, för att sedan åka inom F en stund, se om han hittat något för kvällen!
Klockan sex hämtade jag lillebror och halvsju stod vi hemma hos N och drack fördrink.

Maten var god, sällskapet var trevigt, och raketerna var fina på avstånd. Haha, lilla mesen emma stod bakom bilen, men jag såg de hur bra som helst därifrån.

Lekte lite lekar, för att sedan somna gott i soffan ;-)

---------------------------

Sitter här och är orolig..... =/
Osäker, hmm, ja jag är kanske osäker. Varför händer det saker i ens liv, som sätter så djupa sår, som förstör för resten av livet. Eller jag har bara problem att släppa all denna osäkerhet, för att någon kanske kanske kommer för nära inpå mitt liv.

Men det är ett nytt år, och nya tag! Detta året ska bli ett fint år, med massa skratt och jag ska släppa fler människor inpå livet, att inte vara så hård och kall, utan visa att jag kan och vill!!!

Men jag kan inte hjälpa, att jag undrar varför du inte hör av dig!! :(

Inga kommentarer: