onsdag 16 januari 2008

Jag är inte någon i heller.....

Nej du är inte någon! Du är den jag tycker så himla mycket om ;-)

Igår vart det en heldag. Hem för att packa sova borta väskan. Åka och handla med F, för att sedan se på när han gjorde pannkakor till mig. Väldigt gott! Men saknade jordgubbs sylten.

Sedan gick vi en lång runda på ribban. Vi fick för oss att vi skulle gå ut på bryggan, men då F sa, där kanske är någon. Ville jag vända med detsamma..... Mörkrädd :( Men skönt att få en varm kram!

Var iskall om både rumpa och ben, så vi hoppade ner i ett varmt varmt bad. Det var nästan alldeles för varmt. Sedan slockna vi ganska snabbt!

För övrigt har det inte hänt så mycket sen sist, några doktors besök, några tandläkarbesök, och även ett besök hos optikern. Jobbat en massa!!

Simning med Lillebror, en och annan film. Och ja, jag känner mig väldigt glad och lycklig just nu!
Kan det bero på dig? ;-)

Inga kommentarer: