torsdag 3 april 2008

Jag som skulle åka skridsko...

Men det blev inte riktigt som jag tänkt mig.
Vi åkte dit, jag var riktigt riktigt glad för jag skulle åka.

Men vad möts jag av?! Bara massa killar/män med hockey utrustning!!! Jaja tänkte jag, på med skrillorna, för att åka ut på isen. Kom kanske 5 meter ut på isen, då en puck smällde högt rakt bredvid mig!! Nej jag gick snällt av isen!!
Sa till Fredrik att jag går hem istället, stanna du och spela! Väl hemma börja jag städa upp enbart för jag inte skulle börja gråta!! Hur känslig är inte jag!? Men tårarna höll jag inne!! Skönt!!

Hade en mysig tv kväll med mig själv, och senare på kvällen kom Fredrik hem, och kvällen blev trots att jag inte fick åka skrillor, väldigt bra!!

Fredrik lova mig vi skulle åka på söndag istället....
Ni med puck o klubba, håll Er väck!!

Inga kommentarer: