måndag 14 april 2008

Vad skönt att jag slutat röka! Lunchen är precis förbi, och jag känner inte sugen efter en ciggarett. Det var ju ett tag sedan jag sluta nu, men så skönt. Det var jätte jobbigt i början, det ska jag inte sticka under stolen med, men jag klara mig ur det. Och det är så himla skönt.

Helgen var lugn och mysig.
I fredags tog vi bara det lugnt, såg en film, laga lite mat och bara va.
I lördags var det heldag hemma hos mamma och anders. Fick även träffat min brors flickvän.
Det var mycket trevligt.

Söndags var det tvättdag och sedan middag hos Fredriks föräldrar! Vi cykla ut till Oxie. Jag var helt slut när jag kom fram. Jag är så himla dåligt tränad. Det får bli skärpning nu! Och kilona ska rasa mer! Nu har man stått stilla ett tag!

Nu får man fortsätta jubba! Hejdå

Inga kommentarer: