måndag 28 april 2008

Snart Fyller jag år!!! =)

Bara tre veckor tills jag fyller år. Underbart!

Längesen man skrev, så vart ska jag börja.
Förra helgen igen var väldigt bra. Lördagen började med simning, som vanligt, mötte upp fredrik som hade handlat cider till mig, och öl till sig själv, sedan packa vi picknick väskan och bar oss iväg till ribban eller limhamnsfältet eller som sara till sist kalla det; Ängen.

Efter ett par timmar och cider/öl gick vi hem, duscha, sedan gick vi hem till Christel och Jonas för att vara med när de förfesta. Men det sluta med att vi följde med ut. Kanske berodde det på alla drinkar som Jonas blanda. Väldigt goda ;-)

Ganska runda under fötterna tog vi taxi hem, hamburgare på snabbt och gott, Natti Natti!!
Söndagen vakna jag med ett ryck, Måste bara må bra!!! Så fredrik laga kaffe och gav mig alvedon! Frukost på burger king, sedan var jag i form igen! Aloevera party hos mamma, sedan grillning hos Fredriks föräldrar. Kunde inte bli bättre helg..... Tyvärr gick Fredriks bil i sönder på motorvägen mellan oxie och Malmö. ...

I vanliga fall hade jag blivit väldigt stirrig!! Men jag var så lugn! Härlig känsla!

Veckan flöt på bra! En del saker man reta sig på, andra saker man tyckte var intressant, och andra saker man kunde varit utan.

I fredags var det mys med hjärtat, och på lördagen var det heldag med Caroline.
En sväng till Burlöv, tre par linne och ett par jeans för 200 kr...!!! =) Sedan hitta man 100 kr på trottoaren utanför mig! ;-)
Hem till C i arlöv, kolla film och laga mat! Prata lite strunt! Och jag inser att Caroline och jag är så himla lika!!

Eftersom jag hade hittat 100 kr på trottoaren tog jag mig friheten och tog taxi hem! För jag är ju fortfarande en väldigt mörkrädd kvinna =/

Fredrik var på hockey -avslutnings-fest... så jag vart ju själv när jag kom hem.
Tände upp hela lägenheten, för att sedan inse att nej vad du e löjlig, skärp dig!!!
Släckte nästan överallt... Hallen fick vara tänd, och så la jag mig på Fredriks sida... ;-)

När klockan var fyra kom han hem! Han var så fin!!! Min älskling!!!

Vi vakna 13,00 på söndagen! Hehe!! Men det var skönt att sova ut! Frukost och en promenad till centralstationen, glass och bussen ner till Höllviken, middag hos Farmor och Farfar.

Jag fick med mig lite såpa av farmor, då jag hade sett att det ska vara ett himla bra medel för smuts, på rent hus på fyran. Så jag blanda en flaska med såpa och vatten och gick loss! Tvätta skåp och väggar! Halv tio på kvällen...... Kan det vara för rent?!

Fick ett mess i lördags kväll, ett mess jag blev väldigt glad över... Han är perfekt! Kan inte hitta något bättre!

" Fick inget pris, men jag har redan fått första priset! "

Inga kommentarer: