tisdag 3 mars 2009

Bara vara

Ja igår var man trött, himla trött och ont i hela kroppen! Raka vägen hem till soffan. Gjorde mig ett par mackor, för kände inte alls för att laga mat! Inte alls! Mitt hjärta var på kundbesök så han kom hem sent, hem om för att sedan åka och träna nästan direkt. Låg under filten i soffan tills han kom hem igen. Rörde inte mig under 3 timmars tid!

Häromdagen såg vi Changeling.... tror det stavas så
Hemsk film, men väldigt bra! Jag blev så uppretad på poliskåren, att de har varit så elaka!
En film jag rekomenderar.

Idag ska vi till Härliga Hem och hämta vårt soffbord! Jag är så glad! Nu är det bara en skänk vi behöver, högtalarna ska upp på väggen och sedan är vi nog klara känns det som. Eller ja jag ska köpa ett par nya ramar, sätta i lite foto, kanske någon vas här och där. Men i det stora hela är det klart! Och så himla fint! Ett helt nytt rum! Den vita färgen gjorde rummet så stort. Och vi är så glada att den fula bården är väck!!

Ska man orka laga mat idag?´Jag har ide torka! Man var så duktig förr, skrev matlista för 2 veckor åt gången, nu kämpar man för en enda dag! På lördag kommer mamma, Anders och Rasmus hem till oss. Så vad ska man laga då? Mamma vill ha efterrätt, så ja nått smarrigt får man kanske göra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjocka mamma behöver ingen efterrätt...puss puss