onsdag 4 mars 2009

Jag har köpt en ny klocka

Och jag får inte tiden till att räcka till!!
Ur och Penn har ju halva priset på allt, och jag slog till och köpte en klocka för ynka 300 kr.
Mycket nöjd är jag, men den måste förkortas lite. Tänkte jag göra imorgon, då det är "erbjudande kväll" på Burlöv Center. Denna vecka känns det som jag inte har tid över för bara vara, bara ta det lugnt, bara sitta och mysa med mannen i mitt liv.

Onsdag: En sväng till Ikea, handla ramar och lådor. Senare på kvällen är det match i Lund, som jag givetvis ska kolla på.
Torsdag: Simning med Rasmus, vidare till Burlöv.
Fredag: Jobbar jag jour. Pengar rullar in, det går bra nu ;-)
Lördag: Loppis, naglar, mamma, anders och rasmus kommer på middag
Söndag: Kanske man hinner varva ner på Söndag? Fredrik spelar match, borta. Så jag är ensam för kvällen. Kanske gå och sola. För jag är så grå i huvudet!

Inga kommentarer: