söndag 1 mars 2009

Ishockey

Vecka 9 har bara varit massor av hockey. Måndag träna han, tisdag match, onsdag träning, torsdag match, fredag träning, lördag var han min ;-) Söndag match igen. Ikväll måste de vinna!!! Det är play off, bäst av 3. Det står 1-1 i matcher. Hoppas så för Fredrik och för Giants skull att de vinner, så de får kvala!! Och på tal om hockey, vi ska även detta år titta på NHL premiären i Stockholm. Denna gången är det Detroit mot St Louis (?) Biljetterna har släppts, så det ska införskaffas inom kort.

Det har hänt en del i vårt vardagsrum. Hyllor har kommit upp, allt står där det ska. Nu ska bara eluttag och kanske någon tavla komma på plats. Soff bordet är beställt, så jag hoppas att de ringer imorgon och säger vi kan hämta det! Jag lovar jag ska lägga upp bilder så fort allt är på sin plats.

Tanden har börjat bli bra, svullnaden har lagt sig, är lite gul vid käkbenet, men jag börjar se ut som mig själv igen. Ser inte ut som jag äter nått eller som vissa sagt, hamstrar.

Igår var det i alla fall lite förfest hos Engkvist. Caroline, Jocke och Stoffe kom hit till oss innan, och åt med oss. Sushi för tjejerna och pizza för killarna. Sedan bar det av till Engkvist.
Jag drack inte nått, inte Fredrik heller. Så man tyckte att ljud volymen var jobbigt. Nu lät jag som en kärring, men när man inte dricker själv , upplever man skriket på ett helt annat sätt. De hoppa i sofforna, sjöng " En kväll i Juni", det var mycket schlager, rock, allt möjligt!! Det var trevligt. Lite trist att hon åker till Mallis inom en månad, men jag e glad för hennes skull!! =)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och bege mig iväg på hockey!!!

Inga kommentarer: