torsdag 26 november 2009

Bloggtorka

Jag känner liksom ingen motivation att skriva, då det ändå känns som ingen läser. Och med dessa ord fick jag höga protetster från min bror och flickvän som visst läser! Och på tal om Alexandra, så får jag passa på att ge henne en väldigt förtjänt kram, som grattis för hon klara körkortet för släp! :) Så nu kör hon lagligt, tack och lov!

Så ja blogg torka, och ja, jag tänkte kankse uppdatera.. men i vanlig ordning, har jag inget minne vad jag gjort och inte gjort. Det har varit fullt upp nu nästan var helg. Och jag känner att jag behöver vila. Men det blir ingen vila denna helgen heller, för det blir Idol, och det ser jag verkligen fram emot.

Helgen efter vår förlovning passade vi hus, hundar och Rasmus. Fullt upp med både fotboll, hockey och bowling. Jag vaccinerade mig mot svinis, och jag lever än idag. Ja man fick ont i armen, och ja jag mådde kass på kvällen, men jag kolla på hockeymatch på kvällen, så Rasmus var nöjd.

I fredags kom Alexandra och Marcus, och lämna vår lilla ögonsten. Vår lilla katt unge. Som vi döpte till Felix, men vi är rädda att det är en Saga. Så ja Saga, vår 13 veckors katt unge är underbar. Hitta lådan direkt, äter bra, och myser med oss för det mesta. Lördagen var det 80 års fest för mamma och Anders. Och kvällen var väldigt lyckad. Dagen efter var jag och fredriks föräldrar på visning. Men priset skena iväg. Och vi vill mer än bo. Men nu letar vi aktivt efter ett hus. Och vår lägenhet är värderad. Så vi kommer få tillbaka alla pengar vi har lagt ner på den, vilket känns bra.

Nej nu ska jag mysa med Saga!

3 kommentarer:

Mad sa...

Hej! Allt är bra! Själv? Klart vi ska ses! När? Bjuder du på lägenhetsvisning? KramqA>>!

Alexandra sa...

Jag läser din blogg även vid bloggtorka! Och tack så mycket för den fina raden till mig=). Hoppas vi ses ikväll vid idol! Take care.

Mollan sa...

Fortsätta blogga tönt :) Och lägg upp lite bilder på Saga!