torsdag 12 november 2009

Utslag

Vår spa helg var verkligen helt underbar. Och en vecka efter, sitter man med massa utslag över hela kroppen. Kul. Ringde vårdcentralen, som trodde det var en allergisk reaktion. Så nu har jag varit inom apoteket och sitter nu och hoppas det ska lugna ner sig lite. För det kliar. Massor.

Denna helg väntar barn,hund och hus passning. Rasmus har fotbollsträning kl 09.00 och innan dess ska jag ha gått en promenad med hundarna+ ätit frukost och sett till så Rasmus har med sig allt.
Sedan brukar han i vanlig ordning ha hockey träning direkt efter fotbollsträningen, men som tur är, så är det inställt pga match. Så då slipper man stressa vidare. Och sedan jag har jag ju faktiskt lovat Rasmus att vi skulle bowla, och då får jag hålla det.

Nu sitter jag hemma i soffan, för jag kände inte alls för att gå på hockey, när det kliar precis överallt. Jag älskar se mitt hjärta spela, men det kommer fler gånger.

Inga kommentarer: