måndag 9 november 2009

Kärlek

I fredags kom Malin och Emma hem till oss, Fredde var och träna, så vi tjejer drack vin och åt sushi. Såg idol, och hade en himla rolig kväll.

På lördagen packade vi lite kläder till kvällen och gjorde oss i ordning. Vid ett tiden körde vi mot Torekov, Båstad. Vi körde dock lite fel, men vi kom fram till sist, och checka in vid tre tiden.
Bytte om till badkläder och tog på oss våra stora mysiga morgon rockar.

Traska över till spa avdelningen och satte oss i relax poolen. Underbart. Fredrik ville basta, men då jag mer eller mindre fick panik, gick jag tillbaka till relax poolen. Satt och mös uppe i relax rummet, såg ut över havet och bara va nära varandra. Jag och mannen i mitt liv, min klippa, mitt allt. Bara han och jag. Detta behövde vi. Badade lite till, och gick sedan tillbaka till rummet och gjorde oss fina till kvällen.

Tre rätters middag, bubbel, dela en flaska vin. Ja fantastiskt. En kopp kaffe och te i launchen, och kvällen var mer än fantastisk. Fredrik tyckte jag skulle dricka upp mitt vin, så vi skulle gå till rummet. När vi väl kom in på rummet, satte Fredrik sig ner på knä, och jag blev tårögd. Jag citerar " Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Vill du förlova dig med mig? " JA!!!

Dagen efter var det stor frukost buffe och jag kunde inte slita ögonen från varken Fredrik eller det som blänkte på min hand. En promenad längst med havet och sedan vars en ansiktsbehandling. Kärlek!

Jag går fortfarande runt i ett lyckorus! Jag älskar Fredrik så himla mycket!!

4 kommentarer:

C sa...

Gud så romantiskt! Jätte grattis!

Lojse sa...

Grattis!!! :)

Lojse sa...

hmm.. där se man.. tar vi bort sängen ser man dock hacket i golvet :P
Vi ska dock röja bort s¨myclet vi bara kan..

Anonym Vellingebo sa...

Fredrik har ingen tvillingbror, är nästan beredd att byta läggning i så fall :-) Finns ju inget som en hockeykille ! !