måndag 5 maj 2008

11 dagar kvar..

Valborg - grillning och fotboll i Arlöv. Kort kväll, men väldigt trevlig.

Torsdagen var regning! Så jag och Fredrik stack till Plantagen och handla blommor till balkongen. Hitta söta luktor för bara 20 kr, så det blev även två sådana!

Sedan bar det iväg till Ikea, där man träffa Emma och Mia. Så kul att Emma är hemma igen!

Efter allt shoppande körde vi hem till Fredriks föräldrar och grilla och åt gott.
Fick även testa och skjuta med luftgevär, men mesig som jag är sköt jag bara ett skott! ;-)

Runt halv tio, tio planterade jag och Fredrik blommor på balkongen och satte ljus i lyktorna! Så fint där är nu!!!

Helgen har varit väldigt lugn, middag hos min pappa, simmning, städning, tvättning!!
Och vi grilla på balkongen igår!! Så mysigt!! Sitta och äta grillat, solen skiner och mitt emot en sitter den man älskar! Kan inte bli mycket bättre än så här!!

Vi bestämde oss för att vi skulle gå ut och gå på morgnarna, så vi satte klockan på sex. Men min bättre hälft var himla trött!! Och jag var ju inte svår övertalad, när han sa till mig att lägga mig ner igen! För att kompensera detta ska vi springa ikväll! =) haha!

Nej, lunch!!

Inga kommentarer: