måndag 12 maj 2008

Emmis/Em/Emmeriet/Emmy

Veckan bara flög iväg!!
Minns knappt vad jag gjorde i heller!

Men helgen var underbar!
Pizza och smirnoff/öl på balkongen med min kärlek! Bara vara! Och det var så mysigt väder!
Lördagen börja med simmning, sedan bar det av till Vellinge, en glass på statiol, lite fotboll i trädgården och sedan grillning!! Emmy, Fredde-Grädde, Macki, Alex, Pärlan och Mamma, så klart Rassas med ! =)

Söndagen blev det ridtur hemma hos ALexandra! Vilken stor häst, men både jag och Rasmus red! Jätte roligt! Sedan var det en titt i lokalen vi ska vara i på fredag, så nu går tankarna runt runt hur jag ska duka och så!! Vin och öl är fixat, mat är fixad och imorgon ska mamma och jag göra glass, då F tränar!!

Sedan ska vi väl handla ett och annat, bla ljus, servetter, jordgubbar till fördrinken!! Ja om man inte visste bättre skulle man kunna tro jag fyllde jämt!

Kvällen avslutades hemma hos fredriks föräldrar med grillat!

Aaaa, snart fyller jag år! Ska bli skoj!! =)

Inga kommentarer: