måndag 19 maj 2008

Hus-och Hund ägare!!! =)

I alla fall för en veckas tid!! Himla mysigt får jag säga, men jag vill nog inte ha hund själv. Inte så länge jag bor i lägenhet!

16 maj, var min födelsedag!! Vaknade upp bredvid den man jag älskar, vilket jag gör var dag, men jag blir lika, om inte ännu mer glad var morgon jag ser honom. Fick många kramar och gratulationer under hela dagen. Jobbade bara halva dagen, och Fredrik hjälpte mig med allt.
Vi dukade och var klara rätt snart, så jag hade till och med tid att vila. Fredrik stack ut på lite ärende och kom hem med 2 paketer till mig!!! När jag öppnat dem, fick jag ytterligare en!! Örhänge, tröjor och underkläder. Så fina saker!! =)

Vid sex tiden stack vi till lokalen, korka upp vinet, och gjorde fördrink. Sedan droppa folket in efter hand, många presenter fick jag och våra familjer kom väldigt bra överens! Vilket jag var lite orolig över innan. Vid tio- elva snåret började ju folket dra sig hem, då det vankades hockey!!
Kunde inte fått en bättre födelsedag!!

Helgen har varit lugn och skön, promenader med hundarna, film med min bättre hälft och middag och kaffe med släkt!

O nu regnar det, och då är det mindre roligt att vara hundägare... =(

Inga kommentarer: