onsdag 26 augusti 2009

Är det bättre luft på 1,70 ??

En rätt rolig kommentar en av mina kollegor slängde ur sig när jag hade högklackat på mig på jobb. Ja jag är två skitar hög, och tycker egentligen inte om att ha högklackat men ibland så. Och då blir man lång, och då uppmärksammas man, med just denna fina kommentar!

Just nu bor vi i ett kaos. Ett kaos som gör att man mår jätte dåligt. Jag försöker rensa upp varje dag. Sortera, slänga. Sätta upp på vinden. Men det tar inte slut. Vår bänkskiva är försenad, så vi har inte vask eller spis. Vi har dock ugn och micro så det får bli en del pizzor i ugn. Och väldigt mycket snabb mat i kiosken. Vilket är så dåligt. Våger pekar inte neråt i alla fall.

Vårt badrum är klart, dock saknar vi spegel och ett skåp. Jag vill ha nya handdukar och en hylla i duschen, så alla flaskor slipper stå på golvet och sparkas ner av misstag typ varje dag.

Jag är lite kass med uppdatering men jag har verkligen inte tid. Dagarna bara flyger iväg och jag ser inte ljuset i tunneln alls.

Jag ska försöka ge er lite bilder, om jag nu hinner ikväll, bland alla kartonger och bråte.
Vi borde få klippkort på tippen också för den delen. Och allt backande med släp har gett resultat. Fredde är numera en höjdare på det.

Inga kommentarer: