måndag 31 augusti 2009

¤%¤%¤%%%¤%"/("/&"#/&"/

Fick precis ett samtal om vår kyl och frys. Skulle blivit levererade idag, Måndag 31/8
Försenade. Leverans 24/9! Nu får det vara nock! Inte nog med att bänkskivan är försenad, fast vi beställde den 2 veckor innan vi beställde själva köket. När vi var på Ikea och beställde vårt kök, sa de till oss att vi skulle själv gå in på nätet och beställa kyl och frys?! Vad fan är det för service? Om jag nu står framför personen, jag har tagit mig till Ikea, jag är kund och jag ska bli servad som sådan. Jag ska få max med uppmärksamhet och de ska hjälpa mig. Nej det ska man göra hemma. Och nu ringer vi dit till Ikea och frågar hur dags dem kommer, då säger de att de är försenade?! Jag jobbar med service och jag vet att man måste meddela eventuella förseningar. Men icke! Så nu står vi här! Och det tar 25 dagar tills vi får vår kyl och frys! Jag exploderar! Ska det vara så här!?

1 kommentar:

Mad sa...

Jag hoppas verkligen att ni får någon form av kompensation..??