söndag 30 augusti 2009

Renovering Badrum

Jag såg verkligen fram emot denna renovering. Skulle bli så kul att renovera. Men just nu står det mig upp i halsen. Fast jag själv inte gör allt för mycket, mer än plocka skit och sortera. Kasta saker, måla har jag också hjälpt till med. Spackla igen spik hål kunde jag också göra. Men nu är det för mycket. Badrummet är nått så när klart. Men fortfarande små pill. Vi ska ha ett spegel skåp ovanför vasken, vet inte vad vi ska ha för skåp än. Sedan ett skåp bredvid toan, har inte bestämt oss för vad vi ska ha där heller. Så just nu står våra saker i massa massa kartonger. Vi ska ha en handdukstork, + någon knopp till handdukar vid handfatet. Nått så litet som en knopp, tar så mycket energi från en. Helt otroligt. Jag bara städar och städar hela tiden, men det känns bara som jag göra allt värre. Här är i alla fall lite av vårt renovering av badrummet.



Badkaret fick sågas i 2 delar för överhuvudtaget få loss det. Allt kakel inkl det på golvet fick bilas bort. För att lura ögat och försöka göra badrummet större, valde vi en duschkabin som går att fällas in när man har duschat. Vilket ger så mycket mer yta att röra sig på. Mycket nöjda är vi.
Ännu mer nöjd kommer vi bli när vi får in alla våra toalett saker, och så röda detaljer på detta. Så som röda handdukar, röd tvålpump, något rött ljus. Ja det kommer bli mycket bra.

(försök bortse från byggdammet i vasken... )

1 kommentar:

Mad sa...

Skit snyggt!! =) Men visst tar renovering på krafterna!

Tack! =)

Vi får ta och inspektera varandras lyor sen när all renovering är klar=)