torsdag 29 oktober 2009

Min lediga dag

Igår bjöd jag Birgit och Bertil och mamma och Rasmus på middag. De tyckte vi hade det så fint och så mysigt. Birgit ringde idag och tacka för igår, och sa att vi hade så fint. Och det är ju kul att höra, vi har lagt mycket energi på det. Rasmus blev kvar och sov över till idag. Vi gick upp kl 0730 och körde Fredde till jobb. Vi åkte inom optikern och hämta mina linser. Åt frukost och Rasmus fick spela lite tv spel. Gjorde oss i ordning, jag blev klippt. Blev ganska kort idag, men det växer ut. Ser dock ganska tjock ut när det är så kort.

Hämta upp Fröken Engkvist, som är hemma igen efter ett antal månader i Spanien. Härligt att ses igen, och prata. Åkte en tur till Vellinge Blomman, en fika på Mimmas, vidare mot Bauhaus, och dagen slutade på Ikea. Fick handlat det vi skulle och Rasmus var ganska trött på mig, då jag lovat honom vi skulle bowlat. ( dålig syster där) Vi hann inte med att bowla. Men har lovat honom att vi ska göra det nästa gång vi ses. Gröpte ur pumpan vi köpte och sedan hämta jag Fredde på jobb, och lämna Rasmus hos mamma. Precis ätit lax och nu dricker vi kaffe i soffan. Vårt hem är underbart!!

1 kommentar:

Mollan sa...

Jag messade precis dig =)