måndag 19 april 2010

Aj aj ....

Det blev ingen Afro, inte heller core/spinning på söndagen. Nu kanske Ni tror jag skiter i det, att jag har gett upp. Men jag var tvungen att jobba över på fredagen, och hann ej. Men jag sprang/gick i parken istället, så jag kände mig lite duktig. Då jag vakna med magont, igen, Hoppade jag träningen på söndagen, men jag och hjärtat gick en promenad på kvällen. Dock köpte vi godis och hyrde film. En dag i veckan får man äta godis har jag bestämt.

Fredagen bjöd på kinamat hos farmor och farfar som hade 50 år bröllopsdag.
Lördag spenderade jag hos finaste Caroline och träffa även sötaste Alwin. Angelica och Liam var också där. Så en lördag med massa mys med bebisar.
Söndag sov jag mesta dels av dagen, för att försöka få bort mitt magont, sedan var det massa massa mys med min älskling.

Nu mår jag inte alls bra, ont i halsen. SÅ nu tänkte jag krypa ner i soffan. Och krya på mig, då det är träning imorgon =)

1 kommentar:

Mollan sa...

Vad fin bloggen blev!! Hur har du fixat din header? Jag vill oxå ha sån där man kan klistra in bilder :) Emma har du ont i halsen eller början till halsont så träna för guds skull inte. Då komemr det bli tusen gånger värre! Lyssna på kroppen och vila, ta en lugn promenad istället! Du är grym! Puss o Kram Mollan