onsdag 14 april 2010

Tredje dagen med träningsvärk

Jo då, det är sant. Träningsvärken är inne på sin tredje dag. Jag har fortfarande väldigt ont i både armar och ben. Prova på DanceAerobic - Inget för mig. Nej jag kände mig sämst i världen. För att kompensera det, gick jag hem. Det var härligt!

Imorgon är det Pump. Och jag hoppas att min träningsvärk släpper då jag ger mig på det igen.

Idag har jag åter igen jobbat över, för att sedan äta McDonalds ( ja inte så bra med tanken på alla kg jag hoppas gå ner). Precis hemkommen från CityGross så resten av veckan, och veckan efter det lovar jag att äta bra mat.

Nu är jag helt slut, och ska inta sängen inom kort!

1 kommentar:

Mollan sa...

Ge inte upp än! Du får gå på Afron, och sen ska vi träna Combat och BOX när jag bara har 2 jobb :) 5 veckor kvar! Bra jobbat iallafall, träningsvärk är bra, då har du inte fuskat! :) Du är grym Emma jag ska se till så att du håller detta nu! Avbokar dig från dansen sen ;) Kram och puss Mollan