måndag 28 juni 2010

Blogg.se


Jag är väl inte jätte kass på datorer, och inte heller jätte bra. Men jag retar mig på blogspot. Bilderna blir inte bra. Jag tycker om min header, för det är fina Madde som gjort den. Men jag retar mig mer och mer på blogspot. ( ovanligt jag retar mig på saker) Och har funderat på att byta bloggportal. Vilken kan ni rekomendera? Jag har tänkt lite på blogg.se. Men är det bra? Tål att tänkas på.

Måndag 28/6, betala räkning, äta mackor till middag, linserna är jätte torra. Och jag vill mest bara sova. Imorgon hoppas jag på en bättre dag. Jag ska gå och göra vid naglarna, svärföräldrarna kommer hit på kaffe, och sätter upp vår fina kristall krona. Jag har bestämt den ska vara i sovrummet. Den kommer passa väldigt bra där inne. Romantiskt och fint!



Jag är sugen på att göra vid i vardagsrummet också, ändra färger. Men då vi har en tapet, som är rätt skrikig, men väldigt fin, kan man inte ändra färg så där bara. Jag är jätte sugen på en lime grön matta, deras maskros lampa i taket, en ny fin beige soffa, rosa ljus och massa blommiga kuddar. Men det får nog vänta tills vi hittat vårt hus. Åh vad det är kul med inredning!

1 kommentar:

Lojse sa...

Haha, har du redan tröttnat på ert fina vardagsrum? :)