söndag 27 juni 2010

Nytt jobb, nya möjligheter !!

Jobb. Det jobb jag har idag, skall flytta sin rörelse till Landskrona. Vilket innebär pendling. En pendling jag så gärna ville slippa. Idag har vi 10 minuter till jobb. Till Landskrona hade det blivit lite längre. Jag valde att söka andra jobb. För att på så vis slippa det som komma skall.

Jag blev kallad på intervju. Kändes bra. Blev kallad på ytterligare en intervju. Men ville ej ta ut något i förskott. Veckan därpå fick jag ett besked, som kommer förändra mycket för mig. Ett erbjudande jag ej kunde tacka nej till. Så om 20 arbetsdagar ger jag mig ut på nya äventyr.

Jag ska i stor sett göra det jag gör idag, men med andra länder. En annan miljö. Önska mig lycka till!!

2 kommentarer:

Mollan sa...

Yeaaaah you´re back!! Kommer bli skitbra med det nya jobbet! Är man bara positiv så kommer man långt, och du har ju kommit dit nu! När komemr du och tränar :)

Caroline sa...

Grattis till nya jobbet! :) Pendla är inte kul!

kram kram