tisdag 29 juni 2010

Kristallkronan är uppe !!


De 8 timmar jag idag var på jobb gick väldigt fort, och nu är klockan redan 21,35 och snart dags att sova. Tisdagen blev som jag hade hoppats på, bättre än gårdagen. Jag fick gjort vid naglarna, svärfar satte upp kristallkronan och naglarna är fina igen. Imorgon Onsdag skall vi kolla hus, och jag har bestämt mig för att inte bli allt för uppspelt. Fast jag har en tendens av att redan bo in mig, då jag kommer innanför dörren. Börjar placera ut våra möbler i huset, i tanken förståss. Men jag ska försöka se både det positiva och det negativa.Fast annars har jag Fredde som är bra på det. Och man får lov att fantisera sig bort. Till ett hus fullt med rum jag kan inreda ;)

1 kommentar:

Caroline sa...

Tack, det går bra - sakta med säkert blir den en förändring men det är tuffare än vad man tror att renovera så som vi gör. Men man får ta det lugnt.

Kul att ni letar hus! Ha is i magen, en dag dyker det rätta upp när man nästan har gett upp hoppet av att försöka vinna alla galna budgivningar... ;)
Vi la ett bud på vårt hus, utgångspriset men sen la en person över så vi trodde det var kört. Två veckor senare ringde mäklaren o sa att personen som lagt budet över oss hade inte fått lån på banken. Tokigt glada blev vi efter också ha letat hus läääänge.

Så håll ut :)

Kram kram!