torsdag 9 april 2009

det gick inte

Skit också! Jag fick inte byta den. De tyckte att jag kunde sy själv, att det var mitt fel och att de behövde kvitto. Jag kan köpa att man måste ha kvitto, men finns där ingen snäll själ som kan se att klänningen är köpt hos dem. Jag kom dit med en snäll blick, jag var vänlig och trevlig och försökte se ledsen ut. Jag gick därifrån förbannad! Ikväll ska klännigen sys, för den ska jag ha på mig i helgen. Påskmiddor i 3 dagar.

Idag är jag sugen på lilla torg, ett glas vi med mitt hjärta. Ska höra om han också känner för det. Så kanske. Man slutar ju vid 3 om man kan, och som det ser ut nu, så jag kan jag nog göra det.

Imorgon är det middag hos mamma, anders och rasmus. Kanske man hinner sola på dagen.
Sedan på lördagen är det middag hos fredriks föräldrar. Och på söndag är det middag hos farmor, där även min pappa kommer vara. Men jag gör detta för min farmor och farfar, och för min bror. Gällande pappa har jag tyvärr inga kommentarer. Vilket är jävligt synd! Men jag vet inte vad jag ska göra längre, jag har försökt!

Nu ska jag jobba igen, lunchen slut!

2 kommentarer:

Lojse sa...

Kram!

Mollan sa...

Alltså jag trodde du skulle få byta den, hallå. Folk har inga hjärtan.