torsdag 2 april 2009

Tips!!

Mitt hår måste slingas o klippas!! Och mes som jag är så klipper jag alltid bara topparna. Men jag orkar inte ha detta hår längre!! Det bara hänger, o det e platt och jag vill bara få volym!! Har googlat på lite frisyrer och vill gärna klippa page. Inte jätte kort, utan lagom, så där ändå finns chans att sätta upp det i en toffs, kanske liten men ändå.

Så jag ska gå in till min frissa och prata med henne, vad hon tror blir bra! Det kvittar om de flesta tycker jag ska behålla det långa, så klarar jag det inte längre. Känner mig som en liten flicka i detta långa hår. Hur tycker ni jag ska klippa mig??

Ikväll är det fotografering i Turning Torso! Nervöst! Fick panik välja kläder igår, varpå jag blev arg på Fredrik. Och det var ju inte rättvist. Det är ju inte hans fel att jag är tjock, och att inga kläder passar. Men jag fick i alla fall ihopa 3 uppsättningar, sedan accessoarer på det, så blir det nog bra. Det får bli bra, det är ju liksom så här jag ser ut, vare sig jag vill eller ej.

Handlade byxor på lunchen, på Vera, där Engkvist jobbar. Så hon hjälpte mig hitta ett par byxor, sedan hade de 20 % för medlemmar, + jag fick en goodie bag med lite smått och gott. Härligt! Fredrik han shoppa också, en jätte fin tröja. Och nu till sommaren, när han är solbränd, kommer han bli skit snygg i den.

Det har blivit mycket shoppande på sistone! Härligt! Men nu får jag nog passa mig, för jag betala ju min tandläkar räkning på 4000 kr också, så denna månad får vi passa oss.

Inga kommentarer: