onsdag 1 april 2009

Godmorgon!!

I lördags besökte jag och Fredde det nya köpcentrat vid Värnhem, Entre.
Jo det var fräscht, men där var så så mycket folk. Och långa köer i varje affär. Men det blev lite shopping, linnen, tröja, kofta och en blus. Nästan allt på rea! En fika hann vi med också, sedan var det dags för att göra sig i ordning. Det vankades SingStar hos mamma, Anders och Rasmus.

Fredrik hade sagt tidigare på dagen att han inte skulle sjunga, för han inte kunde. Men även han sjöng, vilket var himla trevligt tyckte jag. Rasmus han lyssna mest på oss, då han inte kunde alla texter. Men när man är 6 år gammal, så kan man förstå det. Och det dracks mycket vin, och mycket drinkar och vi hann även med att spela kort. Helt plötsligt var klockan halv fem!! Vi sov över i Vellinge och när vi vakna mådde man så kass. I alla fall jag! Rasmus skulle spela fotboll, så jag tog mig i alla fall dit, men efter en halvtimma mådde jag för illa, så jag och Fredrik tog hundarna och gick hem. Vi kunde inte köra hem förrän halv nio på kvällen. Väl hemma åt man glass, och somna gott. På måndagen kände man sig fortfarande kass! Urk!!

1 kommentar:

Mad sa...

Hej hoppas allt e bra? Jag va där igår, så STORT det va! Hittade dock inget..

Singstar är så kul! Men det är farligt för på någon konstig vänster blir man alltid mer berusad när man sjunger singstar..;)