måndag 6 april 2009

Update!!

Fredags hade jag jour, men som tur var hade alla bilar kommit tills halv fem, så med andra ord, var det lätt förtjänta pengar! En nagel hade gått av, så efter jobb blev det lagning av nagel, och sedan bestämde jag och fredde oss för att äta Thai Thai. Mycket gott. Choklad pudding på det, sedan somna jag. Runt halv tio, tio brukar jag somna, och det slog ju inte fel även denna fredag.

Lördag sov vi länge, sedan gick vi ner till stan, åt frukost på EspressoHouse. Det var väligt fint väder, solen sken och man bara njöt. Sedan blev det lite shopping, en klänning till kvällen, och lite annat. Lyckades ta sönder klänningen under kvällen, men det var dålig kvalitet. Så jag ska gå tillbaka med den, och reklamera. Man måste ju kunna röra sig utan att den ska spricka. Och den var inte för tajt.

På kvällen var det 30 års fest, Jimmy fyllde år. Lite lekar, stand up comedy och champagne.
Blev även en sväng på Hipp, men då jag kände jag fått nog, tog jag en taxi hem. Fredde kom hem först vid halv sex, och ingen av oss mådde bra igår!!

Min moster och hennes man, och min kusin kom hem till oss igår. Lite middag, och för att fira Fredriks födelsedag, några dagar försent, men det var gulligt av dem.

Inga kommentarer: