tisdag 7 april 2009

Jag har ändrat mig

Gillar inte Nyhavn på Möllan längre. Jag och Maria satt där i 45 minuter, bad om menyn 2 grr, innan vi ens fick den. Det är kass. Den ska man få så fort man sätter sig vid bordet. I alla fall, Emma kom en stund senare, och vi fick vår mat. Det blev även lite vin, men det var inte jätte gott. Mollan kom lite senare eftersom hon hade jobbat. Mycket mysig kväll, och det var kul att träffa Maria igen.

Ikväll ska jag försöka mig på att byta en klänning, använd, ej tvättad, utan kvitto! Får se hur det kommer gå. Det värsta som kan hända är att jag går därifrån med en söndrig klänning, hem till symaskinen! Men går det så går det!

3 kommentarer:

Mollan sa...

Berätta hur det gick sen=) Och var nu snäll ;)

Emma sa...

Jag var jätte snäll och hade hund valps ögon! Men det gick fan inte!! Så nu ska det sys! O förbannad är jag!! " Vi måste ha kvitto" bla bla bla!!

Mamma sa...

Du kunde ha skickat mamma!!!haha
Jag hade inte gått därifrån utan en ny klänning...kram