tisdag 5 januari 2010

Jo då, så att...

Då var man ledig. 1 dag i alla fall. Mamma frågade om vi ville låna Rasmus lite, så de kunde få umgås på tumanhand, och vi ställer gärna upp. Så lillebror är på väg hit. På planeringen står det storhandling på CityGross, men frågan är om det är så uppskattat av Rasmus. Kanske kan muta med en middag på BK, och jag som nu skulle komma i mina jeans. Och det värsta av allt är, att jag dumt tänker, bara idag. Det gör inget. Pfff, och vem fan lurar jag liksom? Ungefär som det här med min rökning, som jag stolt har hållt upp med i 2 år, och inte har jag rökt sedan dess. (bortsett från ett bloss i fyllan, när man snabbt inser hur räligt det är egentligen) Om jag hade fest rökt, eller tagit en cigg för det kan ju inte skada. Men det skadar. Och ordentligt.

Men kanske en sallad på BK, men hur äckligt är det?

Inga kommentarer: