onsdag 13 januari 2010

Man är bra lika..

Var lite tidig till nagelbyggaren idag. Så jag satt mest och väntade. Och givetvis lyssnade man på de andra som pratade. Hörde en som pratade om sin familj och prata på som bara den. Tänkte för mig själv, tänk vad de får höra mycket. Precis som frissan får höra mycket. Så är ju inte jag. Sitter och gaggar. Men när det blev min tur, så var jag precis likadan. Jag gaggade på som bara den. Nu är jag hemma, har lagat mat och Saga har gömt sig.

Jag har lyckats bli förälskad i ett hus, som inte var speciellt alls. Men i mina tankar var det underbart. Det hade potential. Men i vanlig ordning sprer folk pengar omkring sig och drämmer på med summor som är helt uppåt väggarna. Pengar vi inte alls har. Så vi kan inte matcha dem buden. Jag längtar så efter ett hus. Där jag och Fredde kan sätta vår prägel. Bilda familj. Men vi letar vidare.

Nu är det Roomservice!

Grattis kramar till Caroline :)

1 kommentar:

MOllan sa...

JO det har jag, 45 st tog jag sammanlagt. Ska jag lägga upp dem i bloggen eller på face?