tisdag 12 januari 2010

Trött...

Natten mellan söndag och måndag sov jag inte mycket. Vi var hemma först vid halv ett på natten, Saga väckte mig redan vid halv sex, sov av och till, tills klockan ringde kvart över sex, snooza ganska många ggr. Och vakna till vid kvart i sju, ganska många snozzningar. Hela dagen gäspade jag. Men dagen rulla på och jag fick mycket gjort. Hem, laga mat, sedan kom mina favoriter. Caroline och Jocke. Vi åt gott och snacka massor. Jag älskar snacka barnvagnar, blöjor, startboxar, ultra ljud. Ja allt som har med barn att göra. Jag längtar massor till dem får sin lilla ögonsten.
Var helt slut när de gick vid 22 snåret.

Vakna imorse, lika trött, om inte ännu mer trött. Fick för mig att det var Fredag, men ganska snabbt gick det upp för mig det var Tisdag. Hann inte äta, utan fick skynda in i duschen.
Även denna dag rulla på bra, Fredde har åkt på hockey träning, det snöar massa ute och jag har tänt ljus. Ätit middag och gjort matlådor tills imorgon. Nu ska jag ligga i soffan och bara gosa med min lilla Saga.

1 kommentar:

Mollan sa...

Åh vad mysigt det där lät :) Vill oxå ligga i soffan och gosa, sen när det blir lite varmare ska jag lära dig springa ;) Vi kan träna ihopa då, kan vi springa sen kan jag lägga in lite styrkeövningar för hela kroppen som vi kan göra :)