lördag 9 januari 2010

Mysig fika

Igår gick jag hem. I alla fall en bra bit. Kom hem, isbiten la sig. Vakna imorse. Lika kall.
Idag var det mysig fika hemma hos Madde och Wincent. Inte alls konstigt man blir sugen på barn. Vilket charmtroll, gå gör han också. Och snackar. Och charmar en. Madde, det har Ni gjort bra.

Sedan blev det en tur till Lunds ishall. Och denna hockey fria helg blir troligtvis inte så hockey fri.
Vi ska kolla hus imorgon. Har kollat på det innan. Men vill ha svärmor och svärfars åsikter. Om det är värt det. Och så blir det bio, för idag var det inga biljetter kvar. Luftslottet.

Ikväll blir det en promenad till Hemmakväll, godis. Hyrfilm. Sedan ska Fredde laga mat. Och sedan blir det mys. Inte helt fel.

2 kommentarer:

Louise sa...

Hej! Nu är det dags för mig att börja blogga igen, då min förra blogg tyvärr missbrukades av vissa läsare så startar jag nu upp en ny. www.bakomhjartat.blogspot.com Har precis öppnat den så har knappt hunnit börja skriva, men hoppas att du vill följa mig och Tilde och vår vardag igen =) Kramar Louise ( före detta www.tusensolar.blogg.se)

Mad sa...

TACK =) Så glad jag blir!

Hoppas vi kan ses snart?? Jag vill se er lägenhet!