tisdag 3 augusti 2010

Min sista arbetsdag på DSV

I Fredags 30/7 jobbade jag min sista dag på DSV. Med blandade känslor åkte jag till jobb på morgonen. Började med att lämna en liten present till Annelie, för jag kommer sakna denna vän väldigt mycket.
Hade att göra den första timmen, sedan gick dagen mest ut på att städa undan. Att inte lämna nån skit bakom sig, utan lämna med gott samvete. Och det tycker jag att jag gjorde.

Fick dock redan i tisdags säga hejdå till Annette. Henne har jag att tacka för mycket, och för visa min uppskattning på allt hon har lärt mig, och allt det stöd hon har gett mig, köpte jag en blomma och skrev ett par väl valda ord på ett fint kort. ;)

Strax efter lunch kom tre terminal killar förbi, höll ett fint tal, jag höll gråten, och fick en flaska fint rose vin. Mina andra kollegor avtacka mig runt två tiden, med tal och fina presenter.
Och jag klarade att hålla gråten då med, men det var nära.
Avslutade dagen med att bjuda på glasstårta. Lämnade in passerkort och telefon. Så skönt det var att lämna telefonen. Slippa känna att de kan ringa mig 24 timmar om dygnet.

Nu har jag 3 veckor semester, och sedan börjar jag på Combitrans! Ska bli väldigt kul och spännande!! :)

Inga kommentarer: