tisdag 14 oktober 2008

Hockey, bowling, fest och bebisar

Hallå!
Torsdagen, glömde min hemnycklar, köra till lund för att hämta fredriks nycklar, vidare hemåt, laga mat, diska, sedan kom bror med flickvän, äta, sedan iväg till Lund igen.

Match och de vann!! Så himla bra att de vann och Fredrik var i mitt tyckte väldigt bra.

Fredagen var det samma sak, stressande!!! Fick ju jobba över, och detta blev jag tokförbannad för!! Precis som jag inte har annat att göra en fredag liksom!! Sista bussen missar man så klart, så det blir taxi hem!! Så trist!! Sedan var det hem och göra middag, bror och flickvän kom även på fredagen. Det blev kyckling paj och jag o fredde fick en kork eller vad man ska kalla det. I alla fall jätte fin! Tack

Mat, lite dricka, idol och sedan var det iväg till BigBowl, där jag förlora båda gångerna, och jag slog klotet på foten, och har än idag, Tisdag himla ont!!
Men kvällen var inte slut där, hem för att dricka lite till, och spela kort!!

Lördagen vakna man och det bar iväg till systemet för att köpa Wiskey till Chrille som fyllde 30 år. På dagen städade vi undan, sedan tappa fredrik upp ett bad till mig, och satte värmeljus runt badkaret!! Mysigt!!

Sedan bar det iväg på fest, och jag bestämde mig för att köra, då nog alla vet att min mage mår kass!! Inte lönt att reta den med sprit, som är rätt frätande!! Så himla himla fin lägenhet de hade. Nu har vi satt upp oss på kö i det området!! För där vill jag också bo!!

Nej nu fick jag helt plötsligt jätte bråttom!! Ska försöka skriva mer sedan!!

Tjo!!

Inga kommentarer: