fredag 24 oktober 2008

Myrorna, UFF, Buttericks!!

Haha!! Då vart man redo för inflyttningsfest/astridlindgrentema-utklädnings fest!!
Jag o Fredrik bestämde oss för att vara Tommy och Annika, Pippis kompisar.

På lunchen bar det av till Buttericks där vi köpte vars en peruk. Fredrik var så himla fin i sin, långt blont hårsvall!! Fast han är dessto snyggare som han är, utan peruk. O jag köpte mig en kort mörk peruk med lugg. Så när det var fixat var det dags att jobba lite till.

Efter jobb åkte vi till Myrorna, och UFF. Där hittade jag ett par rosa byxor och en gul tröja. Precis så Annika ser ut, och peruken till detta blir kanon. Ful kommer jag vara men ändå Annika. Fredrik hitta sig ett par beiga chinos/byxor. Vi hitta ingen ljusblå tröja på myrorna, så då gick till HM och köpte en. Så nu är han Tommy upp i dagen. Haha!! Vad tuffa vi kommer att vara!! Haha.

Men jag har lite problem med mitt eget hår, vart tusan ska det bli av?! Jag får nåla upp hela håret med hårnålar. Vilket bry!!! Men allt för dig Louise!!! Man vågar tusan inte komma O utklädd!!

Först ska man jobba 8 timmar, + lite till. Har jouren idag, men hoppas den blir kort.

Kameran ska ju så klart med ikväll, så jag uppdaterar med bilder imorgon eller på söndag!!

Inga kommentarer: