onsdag 8 oktober 2008

Två födelsedagar!!

Pappa och lillebror fyller år med 5 dagars mellanrum.
Och detta firades med lite middag och trevligt sällskap! Men det som reta mig, och ja jag ska inte bry mig, men tänkte bara skriva av mig, är mobiltelefoner vid bordet! Jag har lärt mig att den lämnas i jackfickan, den tas inte med alls, eller så är den ljudlös!! Men tydligen har inte alla förstått detta, vilket reta mig! Så nu var det sagt, jag pustar ut ocg går vidare!! Haha!

Denna vecka är det fullt upp hela veckan, vilket jag tycker ska bli himla kul.
Idag kommer tjejerna hem till mig, jag ska laga till lite mat, och någon efterrätt, och givetvis blir det Greys!! Det är lite anledningen till att vi ses! Fredrik tränar, så han slipper vårt tjej snack ;-)

Torsdagen spelar Fredrik match, så jag har dragit med mig Lillebror med flickvän. Hoppas de vinner nu bara.

Fredagen blir det middag med Lillebror och flickvän, lite gott att dricka och avslutas med bowling.

Marcus skoja igår om att antagligen kommer vi tröttna på varandra redan på Torsdagen, så kommer vi inte ses på fredagen. Hoppas att fallet inte blir så, och vi kommer ha 2 roliga dagar ihopa!

Lördagen blir det 30 års fest i Bunkeflo.
Så ja helgen är planerad!!

Återkommer på Söndag när man mår prima liv!!

Inga kommentarer: