tisdag 16 juni 2009

Är det värt det?

Yrsel, allt bara snurrar i huvudet. Är konstant hungrig. Det svider i magen så hungrig man är. Jag bara häller i mig massor med vatten, trycker i mig massa frukt. Och jag blir inte mätt. Det kan inte sluta snurra i huvudet på mig, och det känns väldigt obehagligt! Är det verkligen värt det?? Att må så här skit för att gå ner i vikt? Jag vill äta, jag vill tugga. Jag vill laga god mat, som man kan tugga på. Som man blir mätt av. Nej dricka massa är inte min grej. Och ja det har bara gått 2 dagar, men jag känner ingen ork. Jag mår så dåligt! Om det inte vore så himlans dyrt, hade jag slutat med det samma. Jag får nog ta mig en funderare.... finns bättre metoder känner jag just nu..

Dessutom e jag sugen på bebis! Av någon konstig anledning så kommer jag bara in på bloggar med bebisar! Det ser så himla härligt ut! Jag känner mig redo för det, har säkert sagt det förr. Men gud vad mysigt med bebis! Läser Mama Mads blogg var dag, och hennes liv måste vara så himla fantastiskt. Inte för att inte mitt liv är det, för jag älskar allt som har med mitt liv att göra, eller ja i alla fall det mesta. Men tänk att få en bebis som är min och freddes- att få göra nått så fint och underbart. Att ge sitt barn allt och lite till. Ja fantastiskt! Min längtan efter barn är stor - tänk om man inte kan när det väl ska bli bebis? Usch nej hemska tanke...

2 kommentarer:

Mad sa...

Va söt du är gumman! Förstår din bebislängtan!!=) Såg att du läser Louise blogg också;)


Usch det där låter inte alls som någon bra metod..Men bantar man så gör man och då kanske man går hungrig..Kör hårt på träningen istället. Uteslut bröd och kolhydrater..Det funkade för mig..

Styvis sa...

Nä skippa bantningen och bli gravid istället så spelar det ju ingen roll. Då går du ju ändå upp så vad spelar det för roll ? ? ! ! Kör hårt, Fredde orkar säkert med ! !