tisdag 23 juni 2009

Baksmälla

Ledig i 3 dagar. Är inte det härligt? Men jag blev lite nätt irriterad när jag insåg att jag inte skulle få sova ut på fredag morgon. Nej vi skulle upp kl 8, för att vara i kolonin kl 10,00. Emma fyllde år, och det skulle firas. Blev en mysig morgon med champagne och jordgubbar. Fredrik drack alkoholfri cider och vid 14 begav vi oss till Höör. Då började det regna, som det brukar göra denna dag. Vi gjorde några lekar inomhus, och sedan sken solen igen. Då fortsatte vi lekarna ute. Vid halv fyra la vi oss, och vaknade vid 10,00 dagen efter. Jag drog nitlotten - jag fick köra hem från Höör, på midsommar dag. Var inte jätte glad för detta, men hem kom vi. Fick för mig att jag skulle vila lite, och sov 3 timmar. På kvällen såg vi Baksmällan - helt crazy film. Men vad bra den var!! Den ska ni se. Fast jag hade sovit 3 timmar på dagen, somnade jag ganska lätt på kvällen, och på söndagen fick jag äntligen sova ut. Vid tolv vaknade jag, dock fortfarande trött. På kvällen var vi hos mamma och spela kubb. Mamma och jag vann med 3-0 mot Anders, Fredde och Rasmus.

1 kommentar:

Mamma sa...

jag har inte hört något om resultatet på kubben!!!! konstigt...krammen mamma