måndag 15 juni 2009

Kort vecka - Midsommar

Idag börja jag mitt nya liv. Jag och Fredde har börjat dricka pulver, morgon och kväll. Sedan äter vi vanlig mat på lunchen. Imorse var det ingen höjdare, jag svepte allt och mådde kanske inte hundra efteråt. Så jag får ta det lite lugnare ikväll. Det var i alla fall inte äckligt. Det var bara en annorlunda smak. Bara jag går ner i vikt så är jag nöjd. Sedan tar man fiber och vitamin tabletter också, så ja vi får se om det ger resultat! Och nej jag är kanske inte tjock, men mina kläder är för små. Det är jobbigt att ha jeans för allt spänner. Jag vill bara kunna ha mina kläder och känna mig snygg. Må bra liksom. Så nu ska jag kämpa på!

Idag fick Henriksson / Sandell nycklarna till sitt hus! Är så jätte glad för deras skull!!

1 kommentar:

Mad sa...

Har Henkan gått och blivit med hus?

Hur går det med bantningen!?
Skulle inte vi råka stöta på varandra?

Va händer på midsommar?