onsdag 10 juni 2009

Arg

Ja jag blir arg! På dem som kör för fort. Vad ska det vara bra för?? Alla vet att om man kör i 2 km för fort så får man betala mycket pengar i böter. Och vem tusan har råd att få böter i denna lågkonjektur?? Och de som jag retar mig mest på är taxibilarna. Det är deras yrke. Att köra bil från A till B. Tänk om man förlorar körkortet?? Då förlorar man med största sannolikhet även jobbet!! Gaaaa!

Igår lånade jag mammas tvättmaskin. Missa vår tvättid, sedan är det två veckor tills man får en ny tid. Så det var bara att komma med svansen mellan benen, skämmas lite och be om att få låna maskinen. Men jag tvätta själv, mamma var inte ens hemma. Så det kändes lite bättre.

Det blev även en tur till Hemma Kväll. Var så otroligt sugen på nått, och är det alltid känns det som! Så det blev lite glass, som jag egentligen inte kan äta, men med lite piller så går allt. Jag vet jag vet att man inte ska konstra med piller och man ska bara använda dem i nödfall, men igår var suget inte lätt att hantera! Lämnade även tillbaka en film, som vi hade glömt eller ja, varit för lata att lämna tillbaka. Och detta kosta. Ja hela 100 kr för en film som var jätte dålig. + de 40 kr vi betalade för att hyra den från början! Skärpning säger jag bara. När han i kassan frågade hur detta kunde hända svara jag bara: Haft mycket annat att tänka på! Vad säger man liksom?

Lunchen slut!

Inga kommentarer: