tisdag 9 juni 2009

29/5 - 9/6

Har lite att ta igen nu! Har hunnit med middag hos farmor och farfar, då hon berättade vilken upplevelse det var att lära sig Chi-Gong. Det var inte riktigt vad hon hade tänkt sig, hon slappna av så mycket så hon somnade! Har kollat hus på Kulladal, ett väldigt fint hus, men det kändes inte rätt i magen, och dessutom alldeles för dyrt. Varit i Göteborg över dagen med jobb, för att sedan skriva kontrakt på lägenheten på kvällen. Äntligen är min lägenhet såld! Nu ska han bara godkännas av HSB, sedan är vi i hamn. Hyreslägenheten vi bor i ska bli bostadsrätt, och då ska det renoveras. Många planer på att riva badrum och kök. Möjlgtvis en vägg eller två. Har varit på kusinens student, och firat Sveriges Nationdal dag med fotbollsmatch och tyvärr förlust.
Där har helt enkelt inte funnits tid för att skriva...

Tankar just nu, vad ska vi göra med vår lägenhet. Vad blir bäst? Vilken vägg är bäst att riva? Kakel eller glasskiva? Vilken spis? Vilken kåpa? Vilka priser där finns! Ska jag börja dricka pulver? Så jag tappar et tkg ett två? Ska jag våga visa mig i bikini denna sommar? Vart ska vi resa i år? Jag vill ha hund. En chiauau. Hade passat mig bra. Men å andra sidan är jag även sugen på en fransk bulldog! Nu ska jag jobba igen....

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltid lika roligt när jag får kommentarer från er som läser min blogg=) Tusen tack för din lyckönskning, nu väntar jag otåligt vill jag lova. Det är en envis bebis som bor därinne!! Haha! Vilken fin familj du har, underbara foton!!!! Kram Louise www.tusensolar.blogg.se